نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
دیبالا؛ تنها، عصبانی و در اندیشه معنای «خیانت»

دیبالا؛ تنها، عصبانی و در اندیشه معنای «خیانت»

 

همسایگان ستاره از چشم‌ها افتاده یووه در حوالی میدان سن‌كارلوی تورین، در همین سه روز گذشته بارها چهره گرفته او در حوالی منزلش را به چشم خود دیده‌اند. جواهر كه با سكوت بهترین تاكتیك را در مواجهه با پرسش‌های بی‌شمار هواداران و خبرنگاران سمج اتخاذ كرده به قول خبرنگار Ilbianconero این روزها با سه واژه مكاشفه‌ای غریب دارد: تنهایی، عصبانیت و خیانت.

 

بازی ناتمام انتقال پائولو دیبالا به باشگاهی دیگر همچنان ادامه دارد و با اینكه برخی از رسانه‌ها از وجود موانع متعدد از جمله حق تصویر، حقوق سالیانه سنگین، دستمزد بالای ایجنت و عدم تمایل این بازیكن برای پیوستن به منچستر خبر می‌دهند اما به نظر می‌رسد توافقات نهایی در حال انجام شدن است و او در روزهای آتی رسماً ناچار به وداع با یوونتوس خواهد شد.

 

با اینكه یووه تمایل بسیار زیادی به جذب روملو لوكاكو دارد و دوست دارد برای انتقال این مهاجم بلژیكی از بازیكن آرژانتینی‌اش استفاده كند اما از سوی دیگر بی‌میل هم نبوده از بازیكنان دیگری نظیر بلیز متوئیدی و ماریو مانژوكیچ نیز در راه تحقق این ترانسفر بهره بگیرد. با این حال هر قدر عدم واكنش شیاطین‌سرخ به متوئیدی، این بازیكن فرانسوی را از این تیم دورتر كرده، اخبار رسیده از باشگاه منچستر یونایتد حاكی از آن است كه اوله‌گنار سولسشر تمایلی به جذب ماریو مانژوكیچ نیز نشان نداده و بر خلاف اخبار رسانه‌ها او در برنامه‌های تیم تحت هدایت او برای فصل بعد جایی ندارد.

 

در عین حال SoccerLink از ارتباط مستقیم مائوریتسیو پوچتینو با هموطن آرژانتینی‌اش در یوونتوس خبر داده و مدعی شده سرمربی تاتنهام با توجه به حضور چند ساله دیبالا در رقابت‌های لیگ قهرمانان و تجربه بازی در دیدار فینال این تورنمنت به علاوه سبك بازی او، نظر بسیار مثبتی روی جذب جواهر یوونتوس دارد و مایل است در فرصت باقیمانده نقل و انتقالات تابستانی بتواند او را به چمع اسپرز اضافه كند. به نوشته این وب‌سات فرانسوی؛ پوچتینو می‌تواند به دیبالا برای هماهنگی با فوتبال انگلستان و كمك به رشد خلاقیت‌های فوتبالی او كمك‌های موثری كند.

 

فابیو پاراتیچی كه در 10 روز گذشته رفت و آمدهای زیادی به انگلستان و خصوصاً شهرهای منچستر و لندن داشته ممكن است در ساعات پیش‌رو با نمایندگان باشگاه تاتنهام نیز در خصوص بررسی شرایط حضور مهاجم به جدایی فراخوانده‌اش دیدار و گفتگو كند.

 

تمام این اتفاقات در حالی است كه خبرگزاری ایتالیایی ANSA نیز در گزارشی از افزایش پیشنهاد اینتر ناتزیوناله برای ورود دوباره به ماركت انتقال روملو لوكاكو خبر داده و مدعی شده پیشنهاد 73 میلیون یورویی پیشین آنها به 80 میلیون یورو افزایش پیدا كرده؛ هرچند قیمت مقطوع و مدنظر یونایتد برای مهاجم بلژیكی‌اش 83 میلیون یورو اعلام شده است. نراتزوری با این حال همچنان به راضی شدن دیبالا برای پیوستن به جمع خود نیز امیدی ویژه دارد و بعید نیست این ماجرا با نقل‌مكان 140 كیلیومتری جواهر از تورین به میلان نیز خاتمه یابد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: